ریاضی رمز موفقیت

نمونه سوال ؛ نکات مهم ؛ دانستنی ها و... ریاضی

ریاضی رمز موفقیت

نمونه سوال ؛ نکات مهم ؛ دانستنی ها و... ریاضی

در ایام محرم به رفتگران ظلم نکنیم

دوشنبه

«با هر نیتی در عزاداری‌ها شرکت می‌کنید، لطفا ظروف یکبار مصرف نذری‌ها را در سطل زباله بندازید. پاکبان محله جزء لشگریان یزید نیست»

کتاب آموزش ریاضی هفتم-تیزهوشان

آموزش ریاضیات هفتم

 ویژه ی دانش آموزان ممتاز

به همراه تمرین های مناسب و پاسخ های تشریحی

مناسب برای آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی و المپیاد آموزش ریاضیات 7 به همراه تمرین های مناسب ( ویژه ی دانش آموزان ممتاز )از اینجا دانلود کنید

مگر ما مسلمان نیستیم که روز عاشورا باید به سفر برویم؟


مدافع تیم فوتبال استقلال از فشردگی بازی‌های لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حنیف عمران‌زاده پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز بازی سختی را پیش رو داشتیم. تیم حریف واقعا خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشت. ما نتوانستیم در کار هجومی خوب کار کنیم.

وی افزود: باید بیشتر تلاش کنیم تا دیگر مساوی نکنیم. در بازی‌های قبلی که مساوی کردیم بدشانسی داشتیم امیدوارم که بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد.

عمران‌زاده افزود: به خاطر تیم ملی لیگ تعطیل می‌شود، حالا به خاطر فشردگی لیگ مجبوریم روز عاشورا سفر کنیم و به اصفهان برویم انگار که ما مسلمان نیستیم. شاید این فشردگی‌ها دست به دست هم داده تا هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ معنوی شرایط بدی را داشته باشیم.

قدرت شگفت انگیز یک بچه

ویدئویی از یک کودک ایرانی با نام آرات حسینی در اینترنت پخش‌ شده است که در آن آرات 9 ماهه از میله بارفیکس آویزان شده و تاب می‌خورد. در ادامه ویدئو، او کمی قبل از تولد دوسالگی‌اش پشتک‌وارو می‌زند.

به گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان»، این کودک نوپای ایرانی که این ماه دو ساله شد، با انعطاف بدنی فوق‌العاده‌اش در شبکه‌های مجازی بسیار معروف شده و تنها در اینستاگرام 18000 طرفدار دارد.
قدرت شگفت‌انگیز کودک مازندرانی
پدر و مادر وی با نام‌های محمد و فاطمه، ساکن بابل از شهرهای استان مازندران هستند. آنها می‌گویند که فرزندشان هیچ آموزش خاصی ندیده است و فقط روزی 10 تا 20 دقیقه ورزش می‌کند.

محمد می‌گوید: روزی از سر کار به خانه برگشتم و انگشتم را توی دست آرات گذاشتم. او به‌ آرامی بیدار شد. انگشتم را محکم گرفت و خودش را بالا کشید و پاهایش را از زمین بلند کرد. در آن لحظه از قدرت و توان بدنی او جا خوردم.

در ویدئویی دیگر نیز او با وزنه‌ای 6.5 کیلویی بر پشت خود تمرین نشست‌ و برخاست را اجرا می‌کند.
قدرت شگفت‌انگیز کودک مازندرانی
آرات دوساله یک یوگی کامل است و بسیاری از حرکات سنتی ورزش ژیمناستیک مثل پشتک‌وارو را به‌راحتی انجام می‌دهد. این کودک بسیاری از حرکاتش را در مکان‌های غیرمعمول و عجیب خانه انجام می‌دهد مثل بالای تلویزیون، روی کابینت‌های آشپزخانه، روی نرده‌ها. او حتی از دیوار هم بالا می‌رود.

یوگی به کسی اطلاق می‌شود که به‌طور پیوسته به ورزش یوگا می‌پردازد و حرکات خاص آن را به‌خوبی اجرا می‌کند.
قدرت شگفت‌انگیز کودک مازندرانی

نمونه سوال فصل اول و دوم هفتم

از اینجا دانلود کنید

دوست خوبم با نظرت ما را راهنمایی کن تا کار بهتری ارائه دهیم