ریاضی رمز موفقیت

نمونه سوال ؛ نکات مهم ؛ دانستنی ها و... ریاضی

ریاضی رمز موفقیت

نمونه سوال ؛ نکات مهم ؛ دانستنی ها و... ریاضی

ماهی‌تابه هوشمند هم وارد بازار شد

با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی تصور هر وسیله‌ی هوشمند را باید داشت. پیش از این باید برای سرخ کردن غذاها مانند ماهی و سیب‌زمینی باید منتظر و مراقب می‌بودیم تا غذا نسوزد.

امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند 200 دلاری است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. این ماهی‌تابه با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس خود شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

همچنین Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

البته 200 دلار برای یک ماهی‌تابه آلومینیومی پول بسیار زیادی است. اما خب این ماهی‌تابه یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است.

ایده‌ی این ماهی‌تابه در Kickstarter با هدف رسیدن به 30 هزار دلار ثبت شد و در نهایت موفق شد 83 هزار و 206 دلار پول جمع کند.

این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد. کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن این ماهی‌تابه غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.